644 insan üzərində aparılan yeni araşdırma qidalanma ilə psixi sağlamlıq arasındakı mühüm əlaqəyə işıq salıb. Alimlər müəyyən ediblər ki, bağırsaq mikrobiotası Aralıq dənizi pəhrizinin depressiya simptomlarına müsbət təsirinin əhəmiyyətli hissəsini izah edə bilər.
Sfera.az xəbər verir ki, “Rovira i Virgili” Universiteti tərəfindən aparılan və “MedComm” jurnalında dərc olunan araşdırmaya görə, bağırsaq florası Aralıq dənizi pəhrizinin depressiya əlamətlərini azaltmaqda rolunun 31 faizə qədərini təşkil edə bilər.
Tədqiqat çərçivəsində artıq çəkili və ya piylənmədən əziyyət çəkən, eyni zamanda metabolik sindromu olan 644 iştirakçı bir il ərzində izlənilib. Alimlər onların qidalanma vərdişlərini, nəcis nümunələrindən əldə olunan bağırsaq mikrobiotasını və depressiv simptomların dəyişimini müqayisəli şəkildə təhlil ediblər.
Araşdırma zamanı yüksək qida keyfiyyətinə malik dörd fərqli pəhriz modeli, o cümlədən standart Aralıq dənizi pəhrizi və onun müxtəlif formaları daha az sağlam hesab edilən iki pəhriz modeli ilə müqayisə olunub.
Nəticələr göstərib ki, daha sağlam qidalanan şəxslərdə müşahidə dövrü ərzində depressiya simptomları daha az olub. Əksinə, qeyri-sağlam qidalanma modelinə yaxın olan iştirakçılarda zaman keçdikcə depressiv əlamətlərin artdığı müşahidə edilib.
Araşdırma həmçinin üzə çıxarıb ki, Aralıq dənizi pəhrizi bağırsaqda daha zəngin və daha müxtəlif mikrobiota formalaşdırır. Mütəxəssislərin fikrincə, mikrob müxtəlifliyi bağırsaq ekosisteminin dayanıqlılığı və sağlam fəaliyyəti üçün əsas göstəricilərdən biri sayılır. Sağlam olmayan qidalanma isə daha zəif mikrob müxtəlifliyi ilə əlaqələndirilib.
Tədqiqatçılar bildiriblər ki, enerji ilə məhdudlaşdırılmış Aralıq dənizi pəhrizinin depressiyaya müsbət təsirinin təxminən 17 faizi, standart Aralıq dənizi pəhrizində isə 31 faizi məhz bağırsaq mikrobiotası ilə izah olunur. Bu da göstərir ki, psixi sağlamlığa müsbət təsirin mühüm hissəsi bağırsaq florasının sağlamlaşması ilə bağlıdır.
Fidan Hacızadə
Sfera.az